Шопінг: оптимальні тарифи і послуги

   VOOGEL [Фогель]: Ваш особистий посередник. На цій сторінці описані наші послуги, де ми пропонуємо вам найкращі пропозиції для шопінгу за кордоном в Німеччині та Європі!

   Повний сервіс: реальна індивідуальна робота з кожним клієнтом, консультації, викуп замовлення, перевірка, пакування. Відправляємо посилки вам в Україну через надійного поштового оператора Міст або отримайте у відділенні Нової Пошти. Також можливе пересилання замовникам по Німеччині або в інші країни через DHL. Об’єднуйте покупки з різних магазинів в одну посилку та заощаджуйте на доставці. Почніть найкращий онлайн-шопінг просто зараз. 

Комісія сервісу

Звичайні товари
15% від суми покупки
  • Одяг, обув, аксесуари, техніка, іграшки, побутові товари, автозапчасти, тощо...
  • Медичні препарати (вітаміни, крема, БАДи, гомеопатія...), що не заборонено законодавством до відправки
  • Проте комісія не може бути меншою за 10 євро від вашої загальної посилки
  • Обробка замовлення, викуп, отримання замовлень, зберігання, об'єднання покупок з різних магазинів в одно відправлення, пакування та відправка замовнику...
  • Якщо ви перебуваєте в Європі або Німеччині, але вам потрібна допомога з онлайн-покупками, ми викупимо ваше замовлення і надішлемо посилку Німеччиною або Європою
  • В окремих випадках комісія може становити 20%
ОПТИМАЛЬНО

Доставка

Відправка через MEEST
27 Доставка від
  • Відправка в Україну
  • 27 EUR посилка до 2 кг
  • + 3 EUR за кожний наступний кг
  • Кур'єрська доставка Meest
  • Доставка на відділення Meest
  • [Meest Partner] Нова Пошта кур'єрська або на відділення
  • Від 10 евро - пересилка по Німеччині
  • В інші країни Євросоюзу відправка з DHL, або Ізраїль, Казахстан, Болгарія, Польща, тощо...
ЗРУЧНО

Переваги

Чому обирають нас
Free Безкоштовно
  • Індивідуальна робота з кожним замовником, консультації, допомога з шопінгом, ведення замовлення на всіх етапах, постійно на зв'язку.
  • Консолідація - ви маєте можливість робити покупки в різних магазинах, ми будемо зберігати попередні покупки до того моменту, поки все збереться для відправки.
  • Можна прибрати зайву вагу (коробки, папір, тощо), видалити вкладені накладні від магазинів або зайві бирки / цінники, а також додаткове перепакування.
  • Можливість під час відправлення посилки вказати оціночну вартість у межах ліміту 150 євро.
  • Проста перевірка - при отриманні товару від магазину звіряємося із замовленням на відповідність: колір, розмір, кількість (не розриваючи упаковки).
ТОП

Розумний шопінг з унікальними можливостями

Ретельний огляд

Коли є сумніви що вірно розрахували, наприклад потрібний розмір речей і бажаєте мати спокійний сон - Замовте більш ретельний огляд речей, доки вони щє перебувають на нашому складі в Німеччині.

від 3 € за позицію

Перепакування

У разі якщо магазинна упаковка квола, а товар крихкий, ви можете попросити додатково захистити товар пакувальними матеріалами.

від 6 € за посилку

Економія

На етапі оформлення відправки посилки до вас, за вашим запитом, маємо можливість вказати оціночну вартість до 150 євро в рамках безмитного ліміту.

ЕКСКЛЮЗИВНО

Зручна оплата

Працюємо за повною оплатою; Також можлива варіативність, де частину, необхідну безпосередньо на викуп, ви сплачуєте до факту купівлі, а залишок перед відправкою посилки до вас. Сплачуєте в гривні за робочим курсом на день оплати. Також доступний PayPal або грошові перекази.

Терміни доставки

Зазвичай внутрішня доставка по Німеччині від магазинів на нашу німецьку адресу займає 2-5 робочих днів (по Єврозоні декілька довше). І доставка в Україну через Meest в середньому потребує 8-15 днів. Свою посилку ви отримуєте або адресно, або на відділеннях Meest / Нової Пошти.

Важлива інформація:

   Зверніть увагу, що при сумарній вартості товарів понад 150 євро, ви маєте сплатити мито в розмірі 10% від суми + ПДВ (20% від суми товарів разом з митом). Додатково сплачується 3% за митно-брокерські послуги. 

   Посилки на суму товару менш за 150 євро не оподатковуються. Під час оформлення та відправлення ваших посилок ми можемо вказувати оціночну вартість у межах цього ліміту. Однак, у разі запиту від митниці про фактичну вартість покупок, вам буде необхідно надати відповідну інформацію. Якщо буде виявлено перевищення ліміту, вам доведеться сплатити податки на суму перевищення ліміту для проходження посилки через митницю. (Як доповнення ви можете видалити накладні з коробки і цінники з бирками на речах).

   Ви повинні враховувати можливість допущення помилок персоналом магазину під час збирання вашого замовлення, що може спричинити невідповідності параметрам викупленого товару: за розміром, кольором, фабричний брак, неповна комплектація... Такі випадки бувають дуже рідко, але трапляються.
   При отриманні ваших замовлень на нашій адресі, ми звіряємося за параметрами відповідності, не розкриваючи упаковку, за даними, зазначеними на упаковці.

   Для того щоб максимально уникнути зайвих розчарувань і максимально переконатися в правильності свого вибору замовте послугу "ретельний огляд" (від 3 євро за 1 позицію, залежно від складності запиту).

Чим це вам допоможе?

  1.    Ви переконаєтеся, що замовлений товар повністю відповідає вашій заявці і магазин не припустився помилок.
  2.    Ви можете попросити зняти орієнтовні заміри з взуття або одягу, товару... і переконатися що покупка вам підходить і відповідає вашим очікуванням.
  3.    Ви отримаєте кілька фото викупленого вашого товару перед пересилкою.
  4.    І нарешті при необхідності вирішення проблеми, припустимо пов'язаної з необхідністю повернення назад в магазин, то це слід робити тільки тоді, поки товар знаходиться на нашому складі в Німеччині (потім з України або іншої країни де ви перебуваєте - це буде неможливо).

Ми намагаємося вберегти вас від покупок в магазинах, що викликають очевидні підозри в шахрайстві, і завжди озвучуємо свою думку в такому випадку. Ми відмовимося викуповувати в такій торговій точці, чим об'єктивно вже вберегли безліч покупців від втрати грошей.

   Після того як гроші за товар за вашим замовленням, вже списані з картки за рахунком в оплату для торгової точки, вся відповідальність за обробку грошей і відправку товару на нашу німецьку адресу лежить виключно на магазині або продавцеві.
   Також ми не несемо відповідальність за поштові служби з якими їдуть ваші покупки. На етапі доставки ця відповідальність вже лежить виключно на поштовому операторі.

Відмовитися від викупу можливо тільки до того, як було здійснено факт викупу і було списано кошти в торгову точку. Тому всі свої покупки обмірковуйте ретельно, а потім приступайте до шопінгу.

Важливо! Коли ваші покупки залишили наш склад у Німеччині та отримані вами, поверненню до магазину вже не підлягають з об'єктивних, технічних причин.

Повернення можливе лише у тому випадку якщо:

  1.    Товар знаходиться щє на нашому складі в Німеччині.
  2.   Наявна фізична і технічна можливість повернення в конкретний магазин.
  3.   Якщо не перевищено ліміт у 14 днів, що законно дозволяють здійснити повернення.
  4.    Також існують категорії товарів, які за визначенням не підлягають поверненню.
  1.    Якщо ви вирішили купити товар і оплатили, але передумали до моменту викупу, то ми повертаємо вам гроші (за мінусом можливих комісій банку).
  2.    Якщо було здійснено повернення товару в магазин - тоді гроші повертаються спершу від магазину нам, а потім ми повертаємо їх вам. Це може зайняти як кілька днів, так і доволі тривалий термін, все залежить від магазину і ситуації. І так само при підсумковому поверненні сума повернення може бути меншою за рахунок конвертації валют і банківських комісій.
  3.   Якщо було здійснено викуп за вашим замовленням у приватного продавця, а той виявився шахраєм, то, звісно, ми не компенсуємо втрачених коштів (обмірковуйте, де купуєте, купуйте тільки в офіційних магазинах).

   Здійснюючи покупку на подарунок і до певної дати, розраховуйте час заздалегідь, оскільки швидкість роботи магазину і терміни доставки можуть варіюватися з низки причин, які від нас не залежать.

Про оформлення посилок
Тарифи і послугу онлайн покупок за кордоном VOOGEL

1. Одержувачі відправлень та їхні контактні дані, як-от: телефон, ПІБ та адреса не повинні повторюватися в межах однієї депеші.

2. Стара електроніка і техніка з низькою вартістю обов'язково має бути задекларована як "планшет старий", "телефон старий" тощо.

3. У декларації не повинно бути багато однотипних вкладень (не більше 5-ти позицій одного товару).

4. Задекларована вартість посилки не може бути меншою за 10 у.о.

5. Вага посилки з продуктами харчування не повинна перевищувати 10-ти кг. Зверніть увагу, що корм для тварин - це заборонений до пересилання товар.

6. Посилка з вагою понад 25 кг не може мати один тип вкладення.

7. Наявність у декларації заборонених до відправлення вкладень - неприпустима.

Джерело інформації на сайті Meest

Оскільки відправлення посилок в Україну здійснюється з поштовим оператором "Meest" - ознайомтеся з розгорнутим списком заборонених до пересилання в Україну товарів на спеціальній сторінці з відповідним переліком.

Ознайомтесь з переліком >>>

Калькулятор

Ви можете орієнтовно розрахувати суму витрат

Швиденько порахуємо?

Переконайтеся, що з нами максимально зручно і вигідно
СПРОБУВАТИ

Оформляючи замовлення, ви ставите галочку, надаючи згоду з описаною тут інформацією і надаєе дозвіл на обробку вашого замовлення, враховуючи нащі тарифи і послуги, а також умови поштового оператора, за участ котрого буде здійснено відправлення посилки  до вас. Ми сформували найкращі пропозиції для шопінгу за кордоном на сьогодні, тож сподіваємося, що будете задоволені. 

найкращі пропозиції для шопінгу за кордоном

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!